מעניין מה מייקל ג'ורדן מרגיש עכשיו. יש על שמו ובהשתתפותו 10 סרטים. הטוב שבהם הוא כנראה SPACE JAM. גם "COME FLY WITH ME" היה מצויין. ומי לא זוכר את "OBSESSION"?
אז הנה בא לו קובי עם "DEAR BASKETBALL" שהיה רעיון שלו וסרט שלו בDIRECTION של גלן קין. הסרט זכה באוסקאר כ-"BEST "ANIMATED SHORT FILM. הוא ניצח את "LOU", "GARDEN PARTY", "NEGATIVE SPACE" ו-:REVOLTING RHYMES.
.
קובי הודה לאוסקאר בנאום קצר וקולע, מבלי לבלוע מילה אחת או להתבלבל. הוא נראה בוטח בעצמו כאילו היה קלינט איסטווד.
*
הסרט, שהוא באורך 6 דקות, מבוסס על מכתב הפרידה של קובי מהכדורסל אחרי 20 שנות משחק בלייקרס שקובי כתב ל-PLAYERS TRIBUNE ב-2015. הסרט היה ב-DIRECTION של גלן קין שהיה גם הדירקטור של 'אלאדין', ו-"BEAUTY AND THE BEAST".
במכתב הפרידה קובי מתאר את הכדורסל כ- "A love so deep I gave you my all/From my mind & body/To my spirit & soul
קובי פרש ב-2016 אחרי 5 אליפויות, פעמיים MVP של גמר ה-NBA, פעם אחת MVP של הליגה, ואול סטאר ב-18 מ-20 שנות משחקו.
כבר הכנסתי את הסרט באחד המעורבים שלי. הנה הוא שוב:
GOAT
אין מצב!!!
מייקל פשוט יותר טוב באופן ברור. בחכמת משחק, בהתעלות במשחקים ורגעים מכריעים, במנהיגות, בצבירת נק', בהגנה, במסירה וביחס אס'-אי', בחטיפה, בחסימה. וגם כקלעי מכל טווח וגם מהקו מייקל יותר טוב באופן ברור בפלייאוף והפער גדול יותר בגמרים.
מייקל פשוט כדורסלן טוב יותר ללא עוררין.
אתה טועה. GOAT
גם כלייקר לא ברור שהוא הגדול ביותר!
וילט לפניו אף שהביא רק אליפות אחת ושיחק בה חמש עונות כי הוא פשוט כדורסלן גדול יותר עם יכולת מעולה לא פחות בשני צדי המגרש, חכמת משחק יותר גבוה ויכולת מסירה גדולה יותר כשהוא משני הסנטרים המוסרים הטובים בכל הזמנים לצד ראסל כשבשתי עונות (65/6'-66/7') היו לו ממוצעים של 8.56 ו-7.78 אס' למשחק, שיא לשחקן שאינו שחקן פנים ובפלייאוף אחד (67') היה לו ממוצע של תשעה אס' למשחק, שיא לשחקן שאינו רכז (גם ראסל לא היה קרוב לממוצעים העונתיים האלו או לשיא של ממוצע לפלייאוף מסוים ויש לציין שביחס לאותו מספר דק' לראסל יש ממוצעי קריירה טובים יותר [גם בכ"ח למשחק בקריירה בעונה הסדירה כשבפלייאוף השיא הוא שלו).
https://media1.giphy.com/media/xT1XGESDlxj0GwoDRe/200w.webp
כוכב !!!!
הארדן זכה ?
הארדן בכה. זה הספר הפחות מוכר של ארווין יאלום.
אדיר! מקווה שמבינים את הרפרנס שלך
אוי ואבוי… עוד משימה ללברון…..
חייב לככב בסרט באורך מלא ולקחת אוסקר.
או אולי לכתוב תסריט, או פס קול.
קובי תותח
אכן אכן
קובי בשונה משאר כוכבי עבר שרצים להיות פרשני כדורסל יום אחרי פרישתם הוא יוצא מהמעגל הזה לעולם שונה.
אני שמח בשבילו כאוהד ….
הוא גם עקץ את הפרשנית של פוקס על האמרה שלה "shut up and dribble" בלי לבלבל במח ,כמו ממבה …מקיש אותך בהפתעה .
שחקן ענק, לטעמי שני רק למייקל.
בנוסף לתארים שמנחם ציין היה 11 פעמים חמישיית העונה ו- 9 פעמים חמישיית ההגנה של העונה.
מגיע לו האוסקר וכמו שנאמר מעליי ללברון עכשיו יש עוד משימה והוליווד זה המקום (שנה הבאה)
שיא הצביעות: כולם ב-meetoo#, והאנס מקבל אוסקר. קובי ברייאנט אנס באכזריות אישה בקולורדו.
+10000000
לא מאמין לבחורה הזו בשיט!
היא קיבלה זין מרצונה החופשי ואז רצה לתקשורת "אנסו אותי…קובי אנס אותי",הכל קשקוש בלבוש
זה מאוד פשוט: תעשה תרגיל בדמיון מודרך, שבו אתה מחליף את דמותה בדמות אחותך הקטנה או אמא שלך, או בתך. ואז תגיב. אני נוטה לחשוב שאדם שמסוגל להתנהגות כזאת סביר להניח שהתנהג כך עוד פעמים רבות , שלא נודעו ברבים.
נו ,היה ברור שתבוא עם המיניפולציה הרגשית הזו.
אז הנה גם אני יכול-
תעשה תרגיל בראש שלך ותדמיין מקרה בו הכרת בחורה,יצאתם לדרינק ומפה לשם הגעתם למצב של החלפת נוזלים בהסכמה מלאה.
למחרת אתה לא עונה לה וגם למחרת של המחרת ואז יום אחד מתדפקים אצלך בדלת המשטרה ועוצרים אותך על "אונס"
אז השאלה שלי היא -האם אנסת אותה?
לא דרינק ולא בהסכמה
חדרנית מסכנה שהוא כפה להישאר בחדר. ואז אנס אותה באכזריות מאחורה.
בהתחלה בריאנט הכחיש מגע מיני. אמר שהיא לא רצתה והלכה. הביא איזה מגבת עם כביכול הזרע שלו, "עשיתי ביד".
ואז נמצא ה- DNA עליה.
אז בריאנט שינה גירסה. "היה מגע מיני אבל בהסכמה".
היא סיפרה על אלימות. בממצאים התגלתה אלימות עליה.
התיק נסגר אחרי מלחמת התשה מכוערת של עורכי הדין שלו, לחץ של הרבה מאוד אוהדים תומכי אונס כמוך, והסכם פשרה, כנראה בסכום של ימיליונים
הוא גם הלך וביקש סליחה, האפס הזה, מאשתו הנבגדת, בטבעת יהלום של 4 מיליון.
הוא גם ידע ללכלך על הדרך על שאקיל שאתה אוהב. "שאק יודע איך לסגור דברים כאלה, קונה מכוניות לבחורות". כאילו, גם מטנף, וגם בעצם מודה שהוא עשה דברים כאלה
קובי זכה בהרבה אליפויות, יותר מלברון הלוזר שכל העדר פה אוהב לשנוא. והטבעת הכי חשובה – טבעת יהלום של 4 מיליון דולר שקנה לאישתו הנבגדת.
להקיא. שרץ מתועב. אנס.
אתם מעריצים אנס.
לא ירחק היום והאיש יימחק מהתודעה, או ייזכר באופן שראוי לו: אנס מתועב. זה לא רחוק, קצת סבלנות.
היום הזה לא יגיע לעולם
טוב אתה מגזים ומקצין עם הפרטים. קראתי את פרטי האישום, כולל הפרטים שאתה מציין. יש כאן ספק רציני אם היה בהסכמה או שלא. אבל אצלי במקרה הזה, בטח לגבי לשבח בני אדם שיש להם צל כזה כבד, קשה לי מאוד למחוא להם כפיים. הצל כבד מדי מבחינתי כדי שאוכל לשכוח מזה, למרות שלא אוכל גם להצביע ולהאשים כשאני לא יודע מה הפרטים ומעולם לא הורשעו.
על בסיס מה בדיוק החלטת שלא היה שם כלום? כי אם כדורסלן מואשם במשהו אז אוטומטית מנסים להפליל אותו? אני זוכר את הפרטים שכן פורסמו וממש לא ברור מהם שלא היה כלום.
אחותך או אמך תיכנסנה במלון לחדר של קובי ב-2 בלילה מרצונן?
מנחם גם אם ביתך או נכדתך תיכנס לחדר של אדם, בין אם זה מעבודתה (הרי היתה עובדת במלון) ובין אם לא. גם אם התחילה את האקט המיני וגם אם רצתה בהתחלת האקט לממש אותו. בשנייה שהיא אומרת לא. זה לא. נקודה אלף סימני פיסוק.
אין שום קו אפור בעניין.
לא יודע מה קרה באמת באותו חדר והאם היה זה נסיון סחיטה או אונס, אבל מהצל אסור להתעלם.
"חדרנית מסכנה"
מישהו כאן לא ממש התעמק בפרטים.
לא שזה מפתיע בהתחשב בטיפוס.
בהקשר לזה ותגובה לאלה הרואים בו הוא בכל הזמנים: הוא הכדורסלן הטוב ביותר בין האנסים בכל הזמנים והאנס הגדול ביותר בין הכדורסלנים בכל הזמנים.
כל זה אינו סותר שהוא היה כדורסלן ברמה היסטורית אך בכל מקרה לא הטוב ביותר.
לא האמנתי שזה אי פעם יקרה אבל +1 לתגובה של קרמר.
אני האמנתי לגמרי.
די צפוי אפילו.
ומדבר בעד עצמו.
מעבר למשחק המילים שכנראה נאמר רק לצורך האמירה, מה בדיוק הנקודה? לדעתך הוא אנס, אז תרשום לפני השטויות שלך: ״ לדעתי קובי אנס ועכשיו עוד כל מיני שטויות כאוות רצונך״
זה ממש לא שטויות. זה רק מדגיש את הצביעות הנוכחית בה כולם מעריצים ומרעיפים כבוד על הבנאדם הדי קטן הזה, ואוי כמה שנוח להתעלם ממה שהוא עשה כי אחרי הכל הוא ידע פעם לקפוץ גבוה ולהכניס כדור לסל. מה שהרבה יותר מעוות הם תגובות כמו שלך שמנסות להנמיך כל ביקורת על קובי, להתרכז בצורה ולהתעלם מהמהות וממה שחשוב.
כל האוסקר והתרבות האמריקאית היא צביעות אחת גדולה, אין שם אמירה אחת שלא מהולה בערימות של כיסוי תחת שבמקרה לא יפגע באיזה תת תת קבוצה של אנשים שתרגיש שמקטלגים אותה… בדיחה. אמנים שחורים פונים לחברה הלבנה בארהב ואומרים לה שהיא מגעילה אותם ושעשו להם שואה, הרבה מחיאות כפיים. רק מה, אם בטעות לבן היה אומר לחברה השחורה שהיא מגעילה אותו זו היתה גזענות לא? לשחורים מותר, לחלשים מותר, כל מי שלא יכול ולא חזק מותר לו להפוך לגזען ומותר לו לשנוא את החזק. תרבות גוססת של חברה מערבית גוססת. בקרוב אצלכם.
האמירה שלו נגד המגישה של פוקס פרייסלס. מדהים.קובי ווינר אין מה לעשות
האם היה פעם אלוף אולימפי זוכה אוסקר ?
מה , אין אוסקר שחקנית משנה לחדרנית החמודה שקובי ברייאנט אנס? מה זה לא חלק מהחווייה של ה dear basketball?
למר 'לא מאמין בשיט' ,ה מאוד פשוט: תעשה תרגיל בדמיון מודרך, שבו אתה מחליף את דמותה בדמות אחותך הקטנה או אמא שלך, או בתך. ואז תגיב. אני נוטה לחשוב שאדם שמסוגל להתנהגות כזאת סביר להניח שהתנהג כך עוד פעמים רבות , שלא נודעו ברבים.
בנאדם זבל ושחקן אוברייטד.
כשחקן הוא לא היה אוברייטד אלא כוכב על ושחקן ברמה היסאורית, רך כאדם אתה צודק לחלוטין.
*ברמה היסטורית.
מה הבעיה איתו כאדם ?
גם אם אתה מאמין להאשמות, זה רק עושה אותו שווה לכל הרבנים האנסים.
היא ניכנסה לחדרו ב-2 או 3 בלילה במטרה אחת: לשכב איתו, לביים אונס, ולעשות כמה מיליונים. היא הצליחה, וצחקה כל הדרך לבנק. עברה מפוקפק ביותר ומה שעשתה מאז מפוקפק ביותר. לכן ב-NBA מזהירים מיד את כל הרוקיס על המקרה ועל הסיכון העצום שהם לוקחים ככוכבי כדורסל, אלא אם כן האשה מוכרת להם טוב.
איזה קשקוש מנחם.
איך הצליחו לעבוד גם עליך, ממש מביך.
מציע לך לקרוא קצת על מה שהלך שם ואיך הכל נסגר (או שתשאל את וונסה).
אתה אשמאי זקן ששייך לדור אחר ומיזוגני. מרחם על הסיניליות והטמטום שלך. התגובות שלך – באתר שאתה הקמת – מבישות.
קובי שכח להגיד "one more than shaq" 😂
נחמד לראות שחקני כדורסל מצליחים מחוץ לבועה שלהם ןנכנסים לתחום שהשם שלהם כנראה יזיק להם יותר מאשר יעזור להם (פרשת קלורדו… חברה תפסיקו להגיד שהוא אנס כמו שאי אפשר להגיד שביבי מושחת עד שיהיה משפט נגדו שיפסוק זאת).
** עוד נקודה מפתיע שאירגון כל כך פוליטי (ויהודי) כמו ועדת האוסקר העמיד את קובי למועמדות לפרס ברקע של אווירת קמפיין meto כאשר הם מתעלמים מג'ימס פראנקו שזכה בגלובוס הזהב השנה בגלל ששחקנית טענה בטוויטר שהוא סוטה (לפי ידעתי לא קרה בעניין שום דבר ולא פתחו נגדו חקירה) כנראה שלהיות שחור באמריקה יש בכל זאת יתרונות.
ברור שאפשר להגיד על ביבי מושחת, ואין שום צורך לחכות למשפט. כשאתה קונה ריהוט לחצר לבית ראש הממשלה בי-ם, ולוקח אותו לבית הפרטי שלך בקיסריה, ואת הישן מביא לבית ראש הממשלה, זו לא שחיתות? להזכירך, היועץ המשפטי לממשלה (מינוי של ביבי שהאריך לו את הקדנציות ב4 שנים…) הפסיק את החקירה לא כי לא היה מה לחקור, אלא כי הביב החזיר את הציוד… וזה רק מקרה אחד, כמובן.
וזו בדיוק הנקודה, את השחיתות שלו היינו אמורים לעצור בקלפי, ונכשלנו, עכשיו אנחנו מחכים שהגורמים המשפטיים יחלצו אותנו מהבוץ
שמע אני שונא את ביבי שנאת נפש ולפי דעתי הוא אחד מראשי הממשלה הכי גרועים שהיו פה וברגע שהמשטרה אמרה שהיא ממליצה להעמיד אותו לדין הוא היה צריך להתפתר מידית ולהלחם על "חפותו" מחוץ לחיים הפוליטיים ולא לנצל את מעמדו לכך. אבל עד שאני לא רואה אותו באזיקים (כמו במקרה אולמרט) אני לא קופץ וקורא לו מושחת למה? כי אני רוצה להאמין שדין נתניהו הוא כדין בוזגלו וככדין מוחמד. אני לא רוצה מדינה מתלהמת אני רוצה מדינת חוק שכולם בה שווים.
אני רוצה שנתניהו ישפט ולא יקבל הקלות (שוב מבחן בוזלגלו) אבל מצד שני אני לא רוצה צייד מכשפות. אני לא רוצה שהימין יצא מחוזק מהעניין אני רוצה שאנשי ימין יפתחו את העיניים ויבינו שכל החקירות הן לא בגלל שביבי בשלטון אלא בגלל מה שהוא עשה/עושה שם.
אני רוצה ראש ממשלה שינהל את המדינה ושלא יתעסק איזה ספא האישה רוצה בבית ולא בהכנת עצמו לחקירות כאלה ואחרות מי שמאמין שביבי לא עסוק בחקירות 24 7 הוא טיפש או תמים.
אפשר גם להגיד שרבין בוגד, קראתי על זה גם בעיתון… מגוחך
ערבי יקר, אתה אומר
״חברה תפסיקו להגיד שהוא אנס כמו שאי אפשר להגיד שביבי מושחת עד שיהיה משפט נגדו שיפסוק זאת).״
אין משפט, כי קובי שילם לבחורה הזו שיטלואד אוף מוני בשביל שלא יהיה משפט. היה משהו, זה די בטוח, אחרת קובי לא היה קונה לאשתו טבעת בפאקינג 4 מליון דולר אחרי שזה קרה, ועוד סכום לא ידוע למתלוננת. היה משהו, אחרת קובי לא היה מ פ ר ס ם התנצלות פומבית בפניה ובפני ההורים שלה, ואומר – בגלוי – שהוא לא מפקפק במוטיבציה שלה, ומסכים שבדיעבד הוא מבין למה היא תפסה את הסיטואציה בצורה שכזו.
קיצר, מגיבים יקרים, לא שאני חושב שזה מפריע לחלק גדול ממכם אבל אתם מעריצים אדם שאנס בת 19, כשבבית מחכה לו אשה עם תינוקת בת 6 חודשים.
ירוק מקנאה.
ג'ורדן מקנא
לברון לוזר
שאק פחות טוב
ביבי מושחת
אני חושב שכיסינו את מכסת הקלישאות הלא קשורות, אפשר להמשיך להתלהם על הנושא הבא.
אחד הקונטרסטים הגדולים בין כוכבי ה-NBA הוא זה שבין קובי לדאנקן שגם פרשו באותה עונה. קובי כפה את עצמו על המשחק של הלייקרס שסיימה את אותה עונה כאחת מהגרועות בהיסטוריה שלה כשברור שקובי פוגע בקבוצה ובבנייה עתידית שלה מבחינת משכורת, קידום צעירים וניהול משחק. דאנקן פרש אחרי הדחה מול OKC כי כשאתה תחרותי עד הסוף, תסיים את הקריירה בהפסד או אליפות – הוא השאיר אחריו קבוצה לתפארת עם צעירים מפותחים וכוכב עולה.
לכל אולם שאליו הגיע בריאנט בפעם האחרונה בעונת 2015 דאג קובי לסרטוני פרידה אייקונים עבור הקהל הרחב וטקס הצדעה. המשחק האחרון של קובי היה כמו הצגה כתובה מראש, ככה זה כשלא עולים לפלייאוף – משחק 82 הוא אחרון ואחריו המבול (או הבול?).
ועכשיו סרט האוננות עצמית הזה, להקיא.
למי שבכל זאת רוצה אז הקישור של מנחם לא עובד מחוץ לארצות הברית אבל הנה אחד שכן –
http://putlockers.plus/watch/QG351lvo-dear-basketball.html
רגע ואם הלייקרס יקחו אליפות לפני הספרס (שזה לא דבר כזה הזוי) אז מה תגיד ?
מה הקשר, דאנקן פצע את קוואי או נתן לגאסול כפול ממה שהקליפרס נתנו ללו ויליאמס? הלייקרס הם קבוצה שמושכת הרבה יותר כוכבים ואמורה לקחת הרבה יותר אליפויות (מה שגם קרה היסטורית), ולכן אם כבר השאלה שלך רק מחזקת את מה שקוואינוט רשם
יש לי בעיה כנראה בהבנת הנכתב.הטענה הייתה שקובי הרס את הלייקרס ואת הסיכוי שלה בעתיד להיות קבוצה והשאיר קבוצה מפורקת לעומת דאנקן שעזב בסטייל קבוצה מנצחת והשאיר אחריו אימפריה שתמשיך הלאה.
אז לפי ההגיון המעוות שלי במידה והלייקרס יצליחו לזכות באליפות לפני הספרס אז אולי קובי לא כל כך הרס את הלייקרס כפי שנטען?
אני אגיד שהמבחן שלך כבר נכשל כי הספרס לקחו אליפות כבר ב-2014 כשדאנקן העביר את המושכות לקוואי שלקח mvp גמר.
אפשר לחשוב שהליקרס היו עולים לפלאאוף בלעדיו הליקרס היו קבוצה גרועה עם מאמן גרוע מאוד (בריאן סקוט) באותה עונה וקובי היה ב30% מקובי של שנות השיא השטות הזאתי שקובי תקע את הליקרס היא אחת הכי טיפשיות שאני כל הזמן שומע שוב ושוב הנהלה הליקרס (גים באס השארת מיץ' יותר מדי זמן אי החתמת הווארד על חוזה חדש אי החזרת פיל תמורת כמה אחוזי בעלות בודדים בקבוצה והחתמת רכבת מאמנים גרועים) דוויד סטרן (ביטול הטריד שהיה מביא את כריס פול אחרי שהוא אושר ושפאול גסול ולמאר אודם היו כלולים בו במקור וגרם לשניהם לעלבון גדול וירידה דרסטית ביכולת ובקבלת טריד טוב עליהם) מייק דאנטוני (הועסק במקום פיל ולא הצליח להעמיד קבוצה ראיוה למרות 4 HOF ורון ארטסט אחד בקבוצה ונאלץ לשחוק את קובי עם עונה של 38 דק' רק כדי להגיע לפלאאוף מה שגרם לקובי להתאמץ מאוד ולשחק חזק גם בתחילת אפריל ולקרוע את הגיד ולסיים מעשית את הקריירה בגיל 34).
גם מייקל קיבל כבוד כזה בעונתו האחרונה מה לעשות שקובי יותר פופלארי מדאנקן… ודאנקן בעונתו האחרונה היה מקסימום השחקנים הרביעי הכי טוב בקבוצה שלו ההבדל בינו לבין קובי ולנובצקי וגארנט לדוגמא שהוא לא סבל ממשברים וקבוצות גרועות וממאמנים גרועים והנהלות גרועות.
ממש לא טופ 5 בהיסטוריה. 1 ג'ורדן 2 לברון 3 צ'מברליין 4 קרים 5 מג'יק 6 האקים 7 שאק 8 בירד 9 ראסל 10 דאנקן.
מסכים איתך שקובי לא טופ 5 ואפילו לא טופ 10 בהסטוריה, למרות שאני לא מסכים אם הרשימה שכן הכנסת (אבל זה כבר עניין אחר).
אברי – זה כל העניין. שחקן שהוא במקרה הטוב טופ 20 הוא כזה דומיננטי ובעל יחס נצחונות ואליפויות כזה גבוה. מה שיש לו זו רצון מטורף לנצח. הרבה יותר מכל אחד אחר.
אחרי שאמרתי את זה. שקובי התחמם עדיף שתברח. אבל היו קלעים טובים יותר… והרבה…
למרות האובססיה של קובי לאימונים, השחקן שהתאמן הכי הרבה מכולם) הסיפורים על המשמעת שלו עצומים, לגבי הרצון לנצח זה שטויות יש שחקנים שרוצים להפסיד? שלא נותנים 100 אחוז על הפארקט? הוא ניצח כי הוא היה השחקן הטוב בעולם בקדנציה השניה בקבוצה הטובה מכולם, בקדנציה הראשונה הוא שיחק ליד השחקן הדומיננטי מכולם והיה צלע שנייה פשוט נפלאה. אני מכיר אנשים אובססיבים לניצחון פי 10 מקובי ומייקל יחדיו הם פשוט לא ניחנו בכישורים שלהם.
קובי מעולם לא היה השחקן הכי טוב בעולם, בשום תקופה שהיא. שאקיל דאנקן ולברון תמיד היו עליונים עליו. זה שחקן שבמשך 5 עונות לא עשה פלייאוף ועוד שתי עונות עף בסיבוב הראשון. הוא לא ראוי להכלל בדיון הזה בכלל.
אברי- בשנים 2005-2011 קובי היה השחקן הטוב בעולם.
בשנים 2000-2004 הוא היה טופ 3 יחד עם שאק ואייברסון.
מ2012-עד 2016 היה לברון.
2016 עד היום זה קרי (או דוראנט למי שחושב אחרת).
טים דאנקן בשום נקודת זמן לא היה השחקן הטוב בעולם.
השחקן הכי טוב לשיטתך אפילו לא עשה פלייאוף ב2005, וב2006 וגם ב2007 הוא עף בסיבוב הראשון. באותן שנים, אחד, לברון ג׳יימס עשה הרבה יותר עם הקבוצה שלו. ב2005 שאק לקח אליפות. את מה שעשה דאנקן אני לא צריך להזכיר.
לברון גיימס שיחק בליגה שנייה יענו המזרח במערב היה מקבל בראש מאותו קובי שהיה עם סגל מצחיק ועם קוואמי בראון התותח באותם שנים. שאק היה מספר 2 לוויד ב2006 ולא זכה בעצמו בכלום הוא כבר היה בשלהי הקריירה. לברון מ07 נהיה מספר 2 אחרי קובי. טימי זכה בדיוק כמו קובי ב2 אליפויות בתקופה הזאת מ05 עד 2011. ב2013 טימי כבר היה בשלהי הקריירה וממש כבר לא היה הסטאר שהיה בעבר.
טופ 5 קל.
אילו בחרתי קבוצה והגיע תורי לבחור שחקן (שהוא לא 'פרונט-ליין', ואחרי שמייקל כבר ניבחר) הייתי מהסס מאד בין לברון וקובי.
איך אפשר בכלל להשים את דאנקן,קורי או דורנאט לפניו?
הם לא באותו סקאלה בכלל. דאנקן עוד ניחא אבל קרי ודוראנט אוו כמה יש להם להגיע לרמה של קובי והם לעולם לא יגיעו כי הם משחקים עם כוכבי על. גאסול לא היה שחקן ברמה הזאת (שאקיל כן). קרי עוד לקח אליפות אחת עם שחקן נגיד ברמת פאו (קליי שטוב יותר אבל נגיד עוד בר השוואה).
דוראנט לקח אליפות עם קרי וקליי אז הוא לעולם לא יהיה טופ 10 היסטורי גם אם יקח 8 אליפויות ברצף.
אגב, לעניין האוסקר. זה לא שקובי ביים או אייר את הסרט הזה. הוא שכר אנשי מקצוע מעולים. בואו לא נעשה מזה יותר ממה שזה.
אברי אני מרגיש שיש כאן נקודה רגישה אצלך.נראה לי השנאה שלך לקובי אפילו יותר חזקה מההעאצה העיוורת שלך לאיינג/ 🙂
About the same
אפילו שאני מתעב את חברת הללל יש קטע בלינק הבא ששווה.
הוזי הללל נא להסתכל בלינק הבא בתגובה מס' 6
https://sports.walla.co.il/item/3140072
קובי אדיר!
מצטרף לדבריו של הקומישינר האגדי דייויד סטרן:
https://youtu.be/59VacLYDWso